sobota, 28 maja 2016

na wstęp

Zaczynam od początku.
Stworzyłam nowego bloga, adres jest zupełnie inny, choć wciąż z nami związany.
O pomoc w stworzeniu nowego szablonu poprosiłam Wiktorię z bloga Mira Rottweiler, która dobrodusznie zgodziła się go dla mnie zrobić. Poprzedni wygląd mnie nie zadowalał, o czym w różnych miejscach zdarzało mi się już wspomnieć. Aktualny bardzo mi się podoba, dlatego też droga Wiktorio, wraz z Sabą dziękujemy Ci za włożoną pracę z całego serca.


Trudno jasno określić, o czym będę tu pisać. Nowy blog nie oznacza ''nowej mnie'' przez co wiele w stylu pisania się pewnie nie zmieni, ale myślę, że będzie lepiej jakościowo. Pozostaje mi zaprosić do lektury.

9 komentarzy:

  1. W takim razie lepszej jakości! :D
    Ps, dodasz obserwatorów? W sumie widzę, że są, ale dodanie się do kręgu, co jakoś mnie nie zachęca. Po prostu przyzwyczaiłam się do bezpośredniego kliknięcia i wyświetlania w moim bloggerze postów innych ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, gadżet ,,Obserwatorzy'' coś nawala, ale postaram się to jak najszybciej uregulować ;)

      Usuń
  2. Nowy blog nowa jakość :) Pięknie tutaj :) Obserwuje :D Pozdrawiam

    --------------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gadżet obserwatorzy zawsze ułatwia życie ;) Bardzo ładny wygląd bloga, mamy nadzieję, że jak najszybciej dodasz jakiś post ;D

    Pozdrawiamy
    Biały Krukk |KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli zaczynacie od nowa? :p Super. Czekam więc na dalsze posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wygląd jest bardziej czytelny, bardzo tu "przytulnie" :P
    Rzeczywiście gadżet "obserwatorzy" przydałby się. Powodzenia z nowym blogiem :D
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję twojego bloga i niestety nie zauważyłam większych zmian w sylwetce twojego psa.Moim zdaniem powinnaś zastosować dietę M-Ż[MNIEJ ŻREĆ]
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń